BPM, de strijd van de gelaarsde kat

Business Process Management wordt getypeerd als bepalende factor voor het realiseren van organisatie brede doelstellingen. Met BPM richten organisaties zich op de bedrijfsketens en de sturing daarvan. Organisatie, management, mensen en middelen (inclusief ICT) worden gericht op horizontale sturing.

Voor deze verandering is een goede balans tussen de harde en zachte aanpak nodig. Daarnaast kunnen de huidige trends in IT u ondersteunen om het ketengericht werken leuker te maken maar ook de, wellicht benodigde, vrijheid in gebondenheid te realiseren. Met de schattige laarzen enerzijds en het zwaard anderzijds is BPM een middel voor de strijd van de gelaarsde kat.

Klik hier om mee te doen aan de enquĂȘte


 
Home  

Terug

Share

De Week van Kwaliteitsmanagement is het platform van en voor proces- en kwaliteitsprofessionals. De meest recente editie vond plaats van 7 t/m 11 oktober 2013

Deel DWvK binnen uw netwerk:


Blijf op de hoogte